HTML

2009.05.05. 21:20 OnSightFree

Látogatás a hegyekbe

A cím inkább "Látogatás a hegyek lábához" kéne hogy legyen. Ugyanis egyszer a sok hó, egyszer pedig a sok sör akadályozott meg abban, hogy eljussak egy olyan pontra, aminél nincs magasabb a környéken...

Míg Anna Magyarországon volt, kiruccantam Bandiék meghivására a Triglav-hoz, Szlovéniába. Mivel egy nappal több időm volt, odafele megálltam egy Olasz falunál, valahol félúton, és megpróbáltam egymagam megmászni egy hegyet. Hogy hivják, milyen magas, mai napig fogalmam sincs. De megtetszett az autopályáról, és arra kanyarodtam. Nagyon élveztem a szabadság ezen fokát, és hogy megtehetem. Saccra 2500m lehetett a kicsike, de álljon inkább itt egy kép róla:

Reggel 8 körül indultam felfelé, egy nevenincs 10lakosú olasz faluból, ahol visszatérve megvendégeltem magam egy "igazi" olasz spagettivel is. Az út első másfél órája kellemes völgyséta volt, aztán kezdtem magam újra a Vogézekben érezni. Minden havassá vált, és sehol egy kitaposott ösvény. teljesen egyedül voltam, és minden lépésemmel 20 centire süllyedtem a hóban. Végül elértem a hegyet, emelkedni kezdett elég rendesen, és már minden lépésre térdig szakadtam a hóban. Alig haladtam, de nagyon élveztem hogy teljesen egyedül vagyok, szemben a heggyel, verőfényes napsütésben, olyan csendben, amelyre nagyon régen vágytam már. 

5 óra szenvedés/élvezkedés után, amikor már 1 órája minden lépésnél combig szakadtam a hóban, és 50 métert haladtam felfelé, feladtam a hegyet, de nem volt kudarcélményem.Jól éreztem magam. Ime a kilátás amiben részem volt:

Utána iparkodnom kellett lefelé, hogy elérjem a találkozót Bandiékkal Triglav aljában. Minden összejött, ahogy kell, nekiindultunk kirándulni, de sörtől nehéz zsákjainkkal csak a 100 méterrel magasabban fekvő "kocsmáig" tudtunk eljutni, ahol aztán az egész napot eltöltöttük. A mászás része másodlagos volt a találkozásnak :)) Nagy italozásban és kolbászozásban telt el a nap, nem is lehetett volna szebb ennél:

Másnap még krándultunk egyet a völgyben, aztán nekem indulnom kellett hazafele.  Semmi pénzért ki nem hagytam volna ezt a néhány napot :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://onsightfree.blog.hu/api/trackback/id/tr351105040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása