HTML

2009.05.12. 10:54 OnSightFree

Egy zakkant pillanat

Irnom kell. Meg akkor is, ha epp a nemet gep elött ülök, es nincsenek ekezetes betüim. Iment felmerült egy munkahelyi problema, amit probaltunk megoldani, es persze mindezt nemetül, ahogy kell, avval a ket korombeli sraccal, akikkel jo lenne akar haverkodni is. Sajnos nem ment tul jol, keptelen voltam kifejezni mit akarok mondani, tele volt a beszelgetes mutogatos elemekkel. Es elegem lett.

Persze, nem mehet mindig minden. De mi a fö problemam ebben a pillanatban? Az hogy nem tudok önmagam lenni. Nem megy. Szivesen lennek humoros, jarnek kavezgatni, beszelgetnek jelentektelen dolgokrol velük. De az hogy nem tudom magam kifejezni elöttük, olyan kepet fest rolam, ami nem en vagyok. Nem en vagyok Magyarorszagon. Itt Nemetorszagban egy unalmas pöcs vagyok, aki kepes az idöjarasrol beszelgetni, arrol hogy mit csinalt hetvegen, meine Freundin milyen finomat fözött tegnap, es azt fogom ma enni, nem a menzakajat. Minden interakcio kimerül ezen temakban, es mar sajat magamat is unom, nem hogy ök engem.

Mar magamrol is kezdem azt hinni, hogy egy egysiku szerencsetlen vagyok, mivel kifele keptelen vagyok mast mutatni. A franc vigye el.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://onsightfree.blog.hu/api/trackback/id/tr631116734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenley 2009.05.12. 22:46:10

Hát ja, ezek a nyelvi korlátok, nem szeretnélek elkeseríteni, de van olyan kollégám aki több évet volt kinn amcsiban és ezek után is azt mondja, hogy igazán jófej továbbra is csak magyarul tud lenni (számára ez azt jelenti, hogy becsajozni bárkivel), mert angolul hiába tud akárhogy, az egyéniségét igazán így se tudja átadni teljesen, gondolom ez neked mennyivel durvább a németnél... (rohadjanak meg egyébként, hogy nem tudnak angolul, undorító ország az is, respect a skandinávoknak!)

Russell44 2009.05.13. 15:34:22

én magyarul sem tudom kifejezni az egyéniségemet, jobb is...
süti beállítások módosítása