HTML

2009.01.23. 19:36 OnSightFree

Munka

Ma volt a megbeszélés, amikor eldöntötték, felajánlanak e nekem egy 1 éves szerződést a próbaidő lejárta után. Egész délelőtt görcsben volt a gyomrom emiatt, és nem is tudom mit vártam, milyen kimenetelt. Szerettem volna megkapni, de féltem mi lesz ha igen, akkor tényleg ide leszek láncolva hosszabb időre, még akkor is ha ez hosszútávon jó nekem. Fifty fifty volt azt gondolom, nem miattam, hanem a gazdasági helyzet miatt, és hogy egyátalán kell e nekik ember vagy sem.

De kellett, és én megfeleltem, ezért most előkészítenek egy szerződést, ami 12 hónapra szól, és remélhetőleg a hivatal sem áll majd az utunkba. Én pedig alá fogom írni természetesen. Így tehát eldőlt, hogy maradok...

Azt kell mondjam egyáltalán nem tudtam ma örülni a hírnek, inkább csak tudomásul vettem, hogy végre nem kell bizonytalanságban élnem. Megvan a munka. Ezt akartam. De ami evvel jár... Valóban 2-3 havonta fogok hazajárni legalább egy évig? Még nem tudom hogy lehet ehhez hozzászokni. Eddig minden ideiglenesnek tűnt csak, de ma más fordulatot vettek a gondolataim. 1 év az sok idő.  Ma nagyon sok dolog futott át az agyamon, és mindenki nagyon hiányzik... Egyszerre.  Ez pedig rányomta bélyegét a ma délutánomra. Csak ültem itthon és zenét hallgattam, hangtalan ment a tv háttértben, hogy időnként valami lekösse a gondolataimat.

Teszek ide egy dalt, amit szövege miatt ma nagyon sokat hallgattam. Lassan elfogy a maradék fél üveg bor is a kezemből és beleszenderedem az ágyba, hátha holnap már örömmel fogadom mindazt ami történik...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://onsightfree.blog.hu/api/trackback/id/tr93898322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenley 2009.01.23. 22:06:25

Tada, gz, gj, gg, stb. Már emailben írtam, de a lényeg hogy örülj és aztán gyere haza egy év múlva :) (miért kell minden hozzászólást egy smiley-val lezárni?)

Arkin 2009.01.24. 01:39:05

Szerintem ajándék, hogy ott lehetsz, belepróbálhatsz, külföldi munkát kaptál, komoly munkát, amiből nagyon sok jó származhat később. Azt gondolom, minden nagy lépés nehéz. A könnyű lépések nem nehezek, de amiből maradandó marad, az mindig nehéz, gondolj akár csak egy hegymászásra. Egy év nem hosszú, majd kiváncsi vagyok egy év elteltével mit fogsz gondolni az ottlétedről. Talán egész máshogy fogod látni. Tudom, nehéz a honvágy. De mégse gondolkodj a múlton..az olyan öreges, gondolj arra mit tehetsz meg most! És legyél hálás. Ismét volt ima ezért is...és emiatt is úgy gondolom, nem lenne értelme ha most rögtön hazakerülnél vagy egy kis értelmetlen téblábolás és pénzköltés után jönnél haza. Ha vigasztal azt is elmondom, hogy sokunk álmát éled épp ;) Gl...csak előre nézz és alkoss új emlékeket! Déni

Russell44 2009.01.26. 16:30:42

magyarországon is lehet depisnek lenni, nekem elhiheted :) Németo meg laza hely leszámítva a brünhildákat meg a szar humort, és most már Kilire is lesz pénzed tuti :)
süti beállítások módosítása